Pages

Tuesday, January 7, 2014

Untukmu wanita!!

Assalamualaikum...hari ini Hana tak nak berbicara panjang..
Rasanya cukup sekadar poster ini sahaja berbicara apa yang terbaik Khas untukmu wanita!

gla &alfalfa


Dalam sebuah buku bertajuk "A to Z Guide To Supplements" ada memperkatakan mengenai mengenai Alfalfa :
"If you need a mineral supplement, Alfalfa is a good choice. It contains calcium, magnesium, phosphorus, pottasium, plus all known vitamins. The minerals are in a balanced form, which promotes absorption. These minerals are alkaline, but have a neutralizing effect on the intestinal tract."

Oleh kerana badan kita cenderung untuk mengumpul asid, alfalfa menjadi antara pilihan yang baik  (in shaa allah) untuk menyeimbangkan keasidan itu kerana sebab alfalfa bersifat alkali. Asid yang banyak di dalam badan, boleh  mendatangkan banyak penyakit.
Bagaimana dengan GLA? tunggu entri seterusnya..khusus untuk menceritakan kebaikan dan kelebihan GLA. My best friend ever. :) In shaa allah

Tidak yakin? ehmm...belum cuba belum tahu..Alhamdulillah ramai yang sudah mencuba dan mereka berterusan menjadikan gabungan ini antara pilihan terbaik buat mereka. Hana suka..in shaa allah..anda juga.:)


☏ Call/sms/whatsApp: 013-3652558 laju2...untuk info lanjut dan menempah supplemen yang penuh khasiat untuk anda..In shaa Allah.:)


No comments:

Post a Comment